Pulzus

Kedves Ági!

Idéznék az utóbbi hírleveledből, mivel ezzel kapcsolatos lenne a kérdésem:
“Figyelem, az alakformáló órák fekvős lábemelgetései és hasprései nem viszik fel – illetve csak nagyon rossz kondiban lévő vendég esetén – a pulzust a megfelelő tartományba! Hasizom gyakorlatoktól nem fog lefogyni a hasad – ezen gyakorlatok célja az adott izomcsoport erejének növelése és nem a fogyás!!! (Ez is egy gyakori tévhit.) Te most már tudod, hogy a fogyás/zsírégetés a pulzusszámmal korrelál, nem pedig az elvégzett felülések számával!”
Én azt hallottam, olvastam, hogy a pilates egy jó sport, ha fogyni akarsz, és kímélni akarod a tested. Én heti 5 alkalommal Pilates-ezem. De amit most olvastam az egy kicsit úgy érzem, hogy ellentétben áll ezzel. Kérlek, oszlasd el a kételyeimet! A Pilates-től lehet fogyni? De hogyan, ha nem megy föl a pulzusszám a zsírégető zónába a lábszériáktól? Biztos van erre magyarázat.
Előre is köszönöm válaszod!

Zsanett

Még ezek is érdekelhetnek

A káoszon túl …

A szabadság után visszaérkezve, a múlt héten annyi minden történt, hogy még most is csak emésztgetem (KATA törvénymódosítás, rezsicsökkentés vége stb.). Engedem, szűröm át magamon

Tovább olvasom ➞

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

CAPTCHA Kép

*